تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای با آرمان‌های انقلاب اسلامی

۱۰ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۳ کد : ۶۷۱۰ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۵۴
دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای همزمان با جامعه دانشگاهی کشور، ضمن نثار تاج‌گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت سی و چهارمین سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای همزمان با جامعه دانشگاهی کشور، صبح امروز، 9 خردادماه 1402 با حضور در حرم مطهر آن امام راحل با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق، و با مقام معظم رهبری تجدید عهد کردند.

در آغاز مراسم، بیانیه‌ دانشگاهیان مشتمل بر 10 ماده توسط ریاست دانشگاه شهید بهشتی قرائت شد و سپس، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جمع دانشگاهیان به ایراد سخنرانی پرداخت.

در مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، دانشگاهیان پس از پخش سرود ملی و قرائت زیارتنامه حضرت امام (ره)، با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه، به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند و یاد و خاطر امام راحل (ره) و شهدا را گرامی داشتند.


نظر شما :