برگزاری پنل تخصصی ﺍﻟﮕﻮﻫﺎ ﻭ ﺗﺠﺎﺭﺏ ﻣﻬﺎﺭﺕ‌ﺍﻓﺰﺍﯾﯽ ﻭ ﻫﺪﺍﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﺩﺭ ﺁﻣﻮﺯﺵ عالی کشور با محوریت دانشگاه فنی و حرفه‌ای

۰۹ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۸ کد : ۶۶۹۵ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۵۰
پنل تخصصی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با برنامه‌ریزی معاونت پژوهش دانشگاه و به همت دفتر ارتباط با صنعت، در همایش ملی مهارت‌افزایی، هدایت شغلی و صلاحیت حرفه‌ای در آموزش عالی کشور با حضور استادان و صاحبنظران این حوزه، دوشنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۲ در تالار خوارزمی، مرکز همایش‌های بین‌المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، پنل تخصصی ﺍﻟﮕﻮﻫﺎ ﻭ ﺗﺠﺎﺭﺏ ﻣﻬﺎﺭﺕ‌ﺍﻓﺰﺍﯾﯽ ﻭ ﻫﺪﺍﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﺩﺭ ﺁﻣﻮﺯﺵ عالی کشور با حضور دکتر جهانشاهی، معاون پژوهش و فناوری (رئیس پنل)، آقای جلیلی، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی، آقای موسوی، مدیرکل ارتباط با صنعت، دکتر صحت، رئیس مرکز اسناد، انتشارات و کتابخانه و دکتر دادگراصل، مدیرکل دفتر پژوهش و فناوری (اعضای پنل) برگزار شد.

در این پنل موضوعات مرتبط و متنوعی در حوزه ﺍﻟﮕﻮﻫﺎ ﻭ ﺗﺠﺎﺭﺏ ﻣﻬﺎﺭﺕ‌ﺍﻓﺰﺍﯾﯽ ﻭ ﻫﺪﺍﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﺩﺭ ﺁﻣﻮﺯﺵ عالی کشور طرح شد و مورد بحث قرار گرفت. از جمله این موضوعات می‌توان به "تبیین طرح کارگاه‌های مهارت‌محور در جوار خوابگاه‌های دانشجویی، طرح فراغت، مهارت و درآمد (فرآمد)"، "ارائه الگوی مهارت‌آموزی در سازمان مدیریت صنعتی"، "ارتقای سطح مهارت و افزایش اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های پیشرانان تولید و فناوری"، "استفاده از ظرفیت‌های مؤسسات آموزشی کشور در مهارت‌افزایی و اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای اشاره کرد.

در پنل مذکور، خانم رباط‌جزی، مدیر‌کل دفتر امور دانشجویی، دکتر یعقوب، مدیرکل دفتر امور نمایندگی‌های سازمان مدیریت صنعتی کشور، مهندس اردشیر عبدی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تهران، دکتر سید مولا خاتمی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان نشست تخصصی، دکتر جهانشاهی به عنوان رئیس پنل به جمع‌بندی مطالب مطرح‌شده پرداخت و اعضای پنل به پرسش حاضرین پاسخ دادند‌.

گفتنی است برپایی نمایشگاهی از دستاوردها و تولیدات دانشجویی و شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور بازدید شرکت‌کنندگان در همایش بخش دیگری از برنامه امروز بود.


نظر شما :