اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در رابطه با اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۱۸ کد : ۶۶۶ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۹۹۲۲

پیرو اطلاعیه‌ مورخ 98/02/08 در خصوص ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 و انتشار دفترچه راهنمای آزمون مذکور در تاریخ 98/02/10، ضمن اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون فوق‌الذکر (به شرح ذیل)، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون فوق می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (98/02/16) برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان بتوانند تا پایان روز شنبه مورخ 98/02/21 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای مربوط و مندرجات این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام نمایند. 

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند. 

لازم به توضیح است که تاریخ، نحوه انتخاب رشته و همچنین کد رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی، ز طریق پایگاه اطلاع رسانی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور اعلام خواهد شد. لذا متقاضیان رشته‌های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی لازم است در مهلت تعیین شده تا تاریخ 98/02/21 فقط نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام نموده و در تاریخی که از طریق پایگاه اینترنتی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور اعلام خواهد شد، انتخاب رشته نمایند.

دریافت فایل اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398فرمت PDF

اینک خبر:http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=3&id=6035

 

کلید واژه ها: اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با اعلام رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸


نظر شما :