پیام معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

۰۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۴ کد : ۶۶۵۸ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۷۳
معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

حماسه‌ عظیم و ماندگار سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، یادآور ایثار و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که برگ زرین مقاومت و مجاهدتشان با سرافرازی در همیشه‌ تاریخ به ثبت رسید. در حقیقت مقاومت سخت و پرافتخار و پرتلاطم جهادگران آن ‌زمان حاصل تلاش مظلومانه‌‌ انسان‌هایی است که برای حفظ ارزش‌های مقدس ایران اسلامی، با ارزش‌ترین دارایی خویش را در طبق اخلاص قرار دادند و با شجاعت و صلابت حماسه‌ای ماندگار آفریدند.

بی شک، آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش، ایستادگی و استقامت انسان‌های خود باور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به ولایت را تثبیت و ماندگار کردند. اگر چه امروز سال‌ها از آن روز سرنوشت‌ساز می گذرد، هنوز هم آن کتاب عظیم حماسه، پیش رویمان گشوده است و تکلیف امروز ما دانشگاهیان و مسئولین فرهنگی به عنوان جهادگران تبیین، فتح و آزادسازی خرمشهرهای اقتصادی، خرمشهرهای اجتماعی و خرمشهرهای فرهنگی است. خرمشهرهایی که گرفتار آفت دشمن است و از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در قالب جنگ تمام‌عیار ترکیبی و شناختی توسط نظام لیبرال دموکراسی غرب حمایت و سازماندهی می‌شود تا علیه نظام جمهوری اسلامی به کار روند.
امید است با تأسی از خون‌های پاک و مقدس به زمین ریخته در آن حماسه "بزرگ" چونان وارثانی شایسته، پیام‌رسان مفاهیم والای مجاهدت و شهادت به نسل‌های آینده این ملت و مملکت باشیم.


نظر شما :