حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مراسم احیای سومین شب از لیالی قدر در دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۹ کد : ۶۴۳۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۲۵
مراسم احیای سومین شب از لیالی قدر با حضور دکتر خسرویان و جمع کثیری از مدیران ستادی، استادان، کارکنان و دانشجویان در دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، مراسم معنوی احیا و سوگواری ایام شهادت حضرت علی (ع) در سومین شب از لیالی نورانی قدر با حضور دکتر خسرویان، آقای جلیلی، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی، حجت الاسلام و المسلمین بنیان جوادی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله)، آقای حاجی‌نژاد، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و امور استان‌ها، مهندس اردشیر عبدی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تهران و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان در دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی برگزار شد.

دکتر خسرویان در حاشیه این مراسم با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی منطقه یافت آباد تهران، ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، بازگشایی درب دانشگاه به روی عموم آحاد مردم و مشارکت حداکثری ایشان در مناسبت‌های ملی و مذهبی در سطح دانشکده‌ها را مؤثر خواند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خطاب به دانشجویان گفت: دانشجو باید خود را در سرنوشت جامعه دخیل بداند و یکی از راه‌های بارور شدن این تفکر شرکت در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در دانشگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: شرکت در برنامه‌های فرهنگی نشان‌دهنده فعالیت و سرزندگی دانشجوها و اهمیت دادن آن‌ها به مباحث فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی است.

گفتنی است با پیگیری‌ بسیج دانشجویی دانشکده و موافقت معراج شهدای تهران در بخشی از مراسم، پیکر مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بر روی دست خواهران و برادران حاضر در مراسم تشییع شد. 


نظر شما :