دکتر خسرویان در دیدار نوروزی با کارکنان دانشگاه: توسعه زیرساخت‌های عمرانی و تجهیزات و ارتقای رفاهی کارکنان اولویت‌های اصلی سال ۱۴۰۲ است.

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۶ کد : ۶۴۰۴ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۹۷
دکتر خسرویان و مسئولان دانشگاه در مراسم دید و بازدید نوروزی کارکنان سازمان مرکزی که سه‌شنبه ۱۵ فروردین‌ماه در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد، حضور یافتند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، مراسم دید و بازدید نوروزی کارکنان سازمان مرکزی با حضور دکتر خسرویان، معاونان، مدیران، کارکنان سازمان مرکزی  و  رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان تهران، روز سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم، دکتر خسرویان ضمن تبریک سال 1402 و ماه مبارک رمضان، انتخاب شعار سال از سوی رهبری با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» را انتخابی شایسته ذکر کرد و گفت: هر دو فاکتور شعار امسال نیز با رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پیوند است. دکتر خسرویان سال 1401 را سالی پر از شتاب و اتفاقات متنوع برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای برشمرد و افزود: در سال گذشته از مهمترین اقدامات ما گام برداشتن در راستای تحقق برنامه تحولی دانشگاه بود که در حوزه‌های آمایش، تجهیزات و اشتغال برنامه‌های جامعی صورت گرفت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، ‌گسترش برنامه‌های آموزشی، مهارتی و حضور در مجامع بین‌المللی را از دیگر برنامه‌های سال 1402 برخواند. ایشان در بخشی دیگر اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال«مهار تورم، رشد تولید» خوانده شده است ما باید با تصمیمات درست در کاهش تورم و رشد تولید اثرگذار باشیم و دولت تمام تلاش خود را در سال گذشته به کار گرفت تا تورم را مهار کند.

دکتر خسرویان با تأکید بر پیشی‌گرفتن سطح درآمدزایی دانشگاه نسبت به هدف تعیین‌شده در سال پیش تصریح کرد: با افزایش درآمدزایی در سال گذشته، در راستای برنامه‌های رفاهی برای اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه خدمات مناسبی ارائه شد و از محل درآمدهای اختصاصی بیش از 50 میلیارد تومان رفاهیات پرداخت گردید.

وی ایجاد تحول در ساختار دانشگاه را یک ضرورت تلقی کرد و گفت: در ساختار دانشگاه هنوز اشکالاتی وجود دارد و باید از طریق اصلاح ساختار و بهینه‌سازی هزینه‌ها و بهره‌وری کارکنان این نقیصه‌ها را جبران کنیم.

دکتر خسرویان چهار محور آمایش، درآمدزایی، اشتغال و تحول ساختاری را از عمده‌ترین برنامه‌های سال 1402 برشمرد.


نظر شما :