دیدار هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با خانواده شهید آرمان علی‌وردی

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۳ کد : ۶۳۷۷ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۴۳
دکتر خسرویان با هیئت همراه، عصر یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده معزز آن شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان و هیئت همراه در آستانه گرامی‌داشت روز شهدا، عصر یکشنبه 21 اسفندماه 1401 با خانواده شهید والامقام آرمان علی‌وردی در منزل آن شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان و به ویژه شهدای امنیت، شهید علی‌وردی را الگوی شایسته‌ای از جوانان انقلابی ذکر کرد و گفت: شهید آرمان، به‌راستی آرمان گام دوم انقلاب است.

دکتر خسرویان با بیان این مطلب که برخی جمع ویژگی‌های اخلاقی، علمی، اعتقادی و فرهنگی در جوان دهه ۷۰_۸۰ را بعید و دور از باور می‌پندارند، تصریح کرد: جوانانی همچون شهید علی‌وردی خط بطلانی بر این اندیشه کشیده‌اند و ما به تربیت چنین جوانانی مفتخریم.

دکتر خسرویان گفت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای امنیت وظیفه انسانی و ایمانی ما است زیرا همه مدیون خون شهیدانی هستیم که با نثار جان شیرین خود از اسلام و مملکت و مردمشان دفاع کردند تا امنیت و آرامش فراهم باشد. 

وی با آرزوی سلامتی برای خانواده شهدا و خانواده شهید علی‌وردی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم رهرو راه پاک شهدا باشیم.

در ادامه، پدر شهید آرمان علی‌وردی خاطراتی از دوران نوجوانی و جوانی شهید و خصائل خیرخواهانه و مردم‌دوستی فرزندش بازگو کرد.

تلاوت آیات کلام الله، قرائت سوره حمد و اهدای لوح سپاسی به نیت تکریم خانواده معزز شهید آرمان علی‌وردی از برنامه‌های این دیدار بود.


نظر شما :