دکتر خسرویان در جلسه شورای اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خوزستان: ایجاد کارخانه‌های مهارتی در مسیر خلق سرمایه تحول‌آفرین هستند

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۷:۴۰ کد : ۶۳۶۸ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۵۷
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، روز ۱۶ اسفندماه۱۴۰۱ در شورای اداری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خوزستان حضور یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان صبح روز 16 اسفندماه1401، با حضور در جلسه شورای اداری استان خوزستان با مسئولین و مدیران دانشگاه فنی و حرفه‌ای این استان به گفت‌و‌گو و تبادل نظر پرداخت.

دکتر خسرویان ضمن تأکید بر توجه به زیست‌بوم رشته‌ها در خوزستان تصریح کرد: باید مدلی طراحی کنیم که به سمت خلق ثروت و درآمدزایی پیش برویم و ان‌شاءالله بتوانیم در خصوص آمایش اشتغال، درآمدزایی و اصلاح ساختار در دانشگاه گام‌های خوبی برداریم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با استماع مطالب اعضای شورای اداری و حاضرین به نکات مهمی در راستای چگونگی پیشبرد اهداف و مأموریت‌های دانشگاه اشاره کرد و افزود: طرح کارخانه‌های مهارتی می‌تواند تحولی عظیم در خلق سرمایه ایجاد کند و ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که آموزش‌های مهارتی موجب شود دانشجویان در سریع‌ترین زمان ممکن جذب  صنایع شوند.
آقای علوی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خوزستان گزارشی از فعالیت‌های مراکز تابع دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خوزستان ارائه کرد و همکاران و مسئولین حاضر در جلسه نیز در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و اداری مسائلی را مطرح کردند.


نظر شما :