از سوی دکتر محمد مخبر، معاون اول ریاست جمهوری تعیین شد: انتصاب رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان عضو صاحب‌نظر و متخصص در شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۷:۳۳ کد : ۶۳۶۴ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۱۲
دکتر عرفان خسرویان با حکم معاون اول ریاست جمهوری به عنوان عضو صاحب‌نظر و متخصص در شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی منصوب شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، متن حکم بدین شرح است:


جناب آقای عرفان خسرویان

به استناد تبصره یک ماده ۶ قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی و آیین‌نامه اجرایی مربوطه (موضوع تصویب نامه شماره ۱۵۹۰۰۳/ت ۵۵۴۵۷ه‍ مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۹ هیئت وزیران) با عنایت به تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی به موجب این حکم به عنوان «عضو صاحب‌نظر و متخصص در شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی» منصوب می‌شوید.
انتظار دارد با حضور مؤثر در جلسات و تشریک مساعی سایر اعضای محترم شورا و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها نسبت به گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال جوانان و تحقق اهداف شورا و اجرای قانون اقدام نمایید.
امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام وظایف محوله موفق باشید.

محمد مخبر


نظر شما :