رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در اختتامیه پنجمین جشنواره حرکت: برگزاری جشنواره‌های مختلف در دانشگاه راهی برای استعدادیابی و شکوفایی نبوغ دانشجویان است.

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۰ کد : ۶۳۵۲ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۱۹
پنجمین جشنواره حرکت با حضور دکتر خسرویان، یک‌شنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس با معرفی برترین فعالیت‌ها و دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی به کار خود پایان داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان در این دیدار ضمن معرفی دانشگاه و برشمردن اهداف و برنامه‌های آموزشی و مهارتی تصریح کرد: ارائه آموزش‌های مهارتی مرتبط با صنعت کشور برای جذب سریع دانشجویان به بازارکار و نیز آموزش به دانشجویان شاغل در صنایع از اولویت‌های برنامه‌های آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌باشد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، حلقه مفقوده بین دانشگاه و بازار کار را آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانست و افزود: در صورت تحقق آن، دغدغه اشتغال نیروی کار تا حد زیادی از این طریق برطرف می‌شود. او در ادامه با تأکید بر اهمیت توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی در جامعه افزود: اگر جایگاه فنی و حرفه‌ای به درستی تبیین شود، دغدغه اشتغال و تأمین نیروی کار ماهر تا حد زیادی در جامعه برطرف می‌شود.


نظر شما :