توسط رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای صورت گرفت؛ افتتاح دو پروژه خوابگاه دانشجویی پسران و کارگاه ساخت و تولید در آموزشکده فنی و کشاورزی فسا، استان فارس

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۹ کد : ۶۳۵۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۵۱۶
دکتر خسرویان، یکشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ خوابگاه دانشجویی پسران و پروژه کارگاه ساخت و تولید را در آموزشکده فنی و کشاورزی فسا افتتاح کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، فرماندار شهرستان فسا و دیگر مسئولان استانی و شهرستان، یکشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ دو طرح دانشجویی در آموزشکده فنی و کشاورزی فسا افتتاح شد. در مراسم افتتاح، خوابگاه دانشجویی پسران واقع در آموزشکده فنی کشاورزی فسا با مساحتی بالغ بر یک‌هزار مترمربع در دو طبقه و با اعتبار ۷ میلیارد تومان احداث و به بهره‌برداری رسید. این خوابگاه دانشجویی ظرفیت پذیرش ۱۵۰ دانشجو را دارد و هزینه ساخت آن از محل اعتبارات دانشگاه فنی و حرفه‌ای تأمین شده است. همچنین پروژه کارگاه ساخت و تولید با هدف درآمدزایی در قالب آموزش‌های آزاد با مساحت ۴۵۰ مترمربع به همراه تجهیزات مورد نیاز با اعتبار حدود ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک، توازن و خیرین احداث و به بهره‌برداری رسید. دکتر خسرویان در این مراسم گفت: تمام تلاش ما این است که در زیرساخت‌های رفاهی شرایطی ایجاد کنیم تا دانشجویان بتوانند با آرامش خاطر بیشتری به تحصیل خود ادامه دهند.


نظر شما :