فراخوان سازمان یونسکو در خصوص جایزه دانشمند جوان انسان و کره مسکون

۰۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۳ کد : ۶۳۲۴ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۲۴

به گزارش مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی، سازمان ملی یونسکو فراخوانی در خصوص “ جایزه دانشمند جوان انسان و کره مسکون” ارائه کرده است.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فرم و اطلاعات بیشتر به سایت کمسیون ملی یونسکو(www.irunesco.org) مراجعه و فرم تکمیل شده و رزومه خود را تا 15 اسفند1401 به ایمیل گروه علوم کمسیون ملی یونسکو-ایران ارسال فرمایید.

آدرس ایمیل: science@irunesco.org

قابل ذکر است، یونسکو طی ارسال نامه‌ای به کشورهای عضو، فراخوان جایزه دانشمند جوان انسان و کره مسکون سال ۲۰۲۳ را اعلام کرده است. این جایزه هرساله با هدف تشویق دانشمندان جوان کشورهای در حال توسعه به تحقیق در خصوص مسائل مرتبط با ذخیره‌گاه‌های زیست‌کره و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات بین دانشمندان نسل جدید به واجدان شرایط اعطا می‌شود. متقاضیان دریافت جایزه باید حداکثر ۳۵ سال سن داشته باشند و پروژه‌های مرتبط با ذخیره‌گاه‌های زیست‌کره را پیشنهاد دهند که در مدت دو سال کامل شوند. جایزه مذکور ۵ هزار دلار آمریکا است و متقاضیان می‌بایست در پروژه‌های خود به این نکته توجه داشته باشند که اجرای برنامه انسان و کره مسکون یونسکو تا سال ۲۰۲۵ بر اساس برنامه اقدام لیما و استراتژی این برنامه در جهت تحقق اهداف توسعه پایدار خواهد بود و همچنین چگونگی ارتباط پروژه با اقدامات پژوهشی لیما نیز باید مشخص شده باشد. علاوه بر این، تمرکز جایزه امسال بر پروژه های حوزه دریا، جزایر و سواحل در ذخیره‌گاهها است.
مدارک لازم می بایست حداکثر تا تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به ایمیل گروه علوم این کمیسیون science@irunesco.org ارسال گردد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت کمیسیون ملی یونسکو به نشانی www.irunesco.org مراجعه نمایند

کلید واژه ها: جایزه دانشمند جوان انسان و کره مسکون


نظر شما :