تقدیر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور

۰۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۹ کد : ۶۳۱۷ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۱۴
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرای طرح نامگذاری ۱۸۰ ساختمان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نام شهید حاج قاسم سلیمانی را اقدامی ارزشمند نامید و از آن تقدیر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، سردار پاسدار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی طی پیامی، اجرای طرح نامگذاری ۱۸۰ ساختمان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نام سردار پرافتخار، شهید حاج قاسم سلیمانی را در پاس‌داشت آن شهید والامقام اقدامی ارزشمند نامید و با تقدیم لوح سپاس از دکتر خسرویان و مجموعه دانشگاه به پاس این اقدام شایسته قدردانی کرد.
در متن این لوح سپاس آمده است:

رئیس محترم دانشگاه فنی و حرفه‌ای
برادر ارجمند، جناب آقای دکتر عرفان خسرویان

در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی؛ با گرامیداشت یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مجاهدت و فداکاری مردم شریف ایران و شهیدان گلگون‌کفن، بدین وسیله از سوی رزمندگان بدون مرز نیروی قدس از اقدام ارزشمند جنابعالی و همکاران ارجمند دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پاسداشت سردار دلها حاج قاسم عزیز با اجرای طرح نامگذاری تعداد ۱۸۰ ساختمان در سراسر کشور به نام آن شهید عزیز صمیمانه قدردانی می‌نماییم.
ان‌شاءالله این خدمات ماندگار، مقبول و مأجور به عنایات الهی و ثواب اخروی خواهد بود.
بهشت برین و اجر مجاهدان و شهیدان نصیب‌تان باد.

سرتیپ پاسدار، اسماعیل قاآنی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 

گفتنی است در دی‌ماه ۱۴۰۱، ساختمان‌هایی در ۱۸۰ دانشکده و آموزشکده فنی و حرفه‌ای در ۳۱ استان کشور با کاربری‌های متفاوت نظیر کتابخانه، سرای دانشجویی، سالن ورزشی، کارگاه، آزمایشگاه، ساختمان اداری، سلف سرویس و نظیر این‌ها به نام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.


نظر شما :