از لنده تا تکریت در میان ۱۶ کتاب برتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اثر همکار بازنشسته دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد

۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۵ کد : ۶۲۸۳ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۶۴
از سوی سازمان ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اثر دکتر سیدحجت هاشمی، آزاده سرافراز و از بازنشستگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد توانست در میان ۱۶ کتاب برتر قرار گیرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر دانش‍‌پایه گفت، کتاب از «لنده تا تکریت» اثر دکتر سیدحجت هاشمی از همکارانِ بازنشسته دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در میان ۱۶ اثر برتر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهکیلویه و بویراحمد گفت، سازمان ادبیاتِ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرساله پس از ارزیابیِ تولیدات مکتوب این بنیاد، آثاری را که قابلیت نشر در سطح ملی دارند، معرفی می‌کند.

وی افزود پس از ارزیابی و کارشناسی آثار تولیدیِ کلیه استان‌های کشور که به مدت چهار ماه به طول انجامید، از مجموعِ ۱۷۰۶ کتاب چاپ‌شده تعداد ۱۶ کتاب به عنوان آثار ملی معرفی شد که کتاب از «لنده تا تکریت» توانست در میان این ۱۶ اثر برتر قرار گیرد.

دکتر دانش‌پایه خاطرنشان کرد: این کتاب خاطرات خودنوشتِ دکتر سیدحجت هاشمی، آزاده سرافراز ایران اسلامی و از بازنشستگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد است که نحوه اعزام خویش به جبهه تا آزادای از اسارت دشمن را با قلمی شیوا به رشته تحریر درآورده است.


نظر شما :