حضور دکتر خسرویان در جلسه قرارگاه مرکزی شهید علم‌الهدی در خصوص اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور با همراهی مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور

۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۴ کد : ۶۲۸۲ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۹۸
دکتر خسرویان یکشنبه ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان‌های کشور به صورت حضوری و وبیناری در خصوص اعزام دانشجویان به سفر معنوی راهیان نور در جلسه قرارگاه مرکزی شهید علم‌الهدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان یکشنبه 30 بهمن‌ماه 1401 با مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان‌های کشور به صورت حضوری و وبیناری در خصوص اعزام دانشجویان به سفر معنوی راهیان نور در جلسه قرارگاه مرکزی شهید علم‌الهدی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در این جلسه، با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای بسیج دانشجویی و ترویج فرهنگ بسیج در مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه دانشجویی، اهتمام در تقویت بنیه علمی و کسب مدارج عالی و معارف الهی را جزو ضرورت‌های یک دانشجوی بسیجی دانست.

دکتر خسرویان بر برگزاری شایسته اردوی راهیان نور و برپایی مراسم زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا تأکید کرد. در این نشست، مسئولین بسیج دانشجویی مسائل و موضوعات مربوط به برگزاری اردوی راهیان نور را با ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در میان گذاشتند و خواستار ارائه‌طریق شدند.


نظر شما :