رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز: هدف ما کاهش زمان دسترسی جوانان به اشتغال و ورود به بازار کسب و کار است

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۷:۴۳ کد : ۶۲۷۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۶۲
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، سه‌شنبه ۲۵ بهمن ماه۱۴۰۱ در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز حضور یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان صبح روز سه‌شنبه 25 بهمن ماه1401، با حضور در جلسه هیئت رئیسه استان البرز با مسئولین و مدیران دانشگاه فنی و حرفه‌ای این استان به گفت‌و‌گو و تبادل نظر پرداخت.
در ابتدای جلسه آقای ترکیان گزارشی از فعالیت‌های مراکز تابع دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز ارائه کرد و سپس همکاران و مسئولین حاضر در جلسه در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و اداری توضیحاتی ارائه کردند.

در این جلسه، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با استماع مطالب اعضای هیئت رئیسه و حاضرین به نکات مهمی در راستای چگونگی پیشبرد اهداف و مأموریت‌های دانشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به صنعتی بودن استان البرز، در این سفر، تصمیمات مهمی در خصوص زیرساخت‌های آموزشکده‌های استان با هدف تجهیز و پیشبرد اهداف دانشگاه اتخاذ خواهیم کرد.


نظر شما :