اطلاعیه دریافت غذا، قابل توجه دانشجویان

۲۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۶ کد : ۶۲۶۷ اطلاعیه ها اطلاعیه های آموزش
تعداد بازدید:۴۲۲۵

قابل توجه دانشجویان محترم
 جهت دریافت غذا نسبت به افزایش اعتبار و رزرو غذا از طریق سامانه اتوماسیون تغذیه به نشانی زیر اقدام کنید.
 https://saba.tvu.ac.ir  
 نام کاربری:  شماره دانشجویی کلمه عبور:  شماره ملی
 رزرو و انصراف وعده غذایی برای هفته آینده ( از تاریخ 1401/11/30 تا 1401/12/03) فقط از روز شنبه تا جمعه (حداکثر تا ساعت ۱۲ روز جمعه) هفته جاری میسر است و هرگونه تغییر بعد از ساعت ۱۲ روز جمعه مورخ  1401/11/28 امکان‌پذیر نیست.
 وعده غذایی ناهار و شام به صورت دو منو می‌باشد.
 دانشجویان موظف‌اند جهت سهولت در تحویل غذا پس ار رزرو وعده غذایی بلافاصله بارکد خود را از سایت samad.app تهیه نمایند، در غیر این‌صورت تبعات ناشی از انجام ندادن این کار ( به عنوان مثال قطعی اینترنت، شبکه و ... ) و عدم امکان دریافت غذا به عهده دانشجو می‌باشد.
 برای دریافت وعده غذایی، حتما باید با در دست داشتن بارکد اقدام به تهیه فیش غذا به صورت پرینتری از دستگاه تعبیه شده در قسمت سلف سرویس استفاده نمایید، در صورت عدم ارائه فیش پرینت شده، از تحویل غذا معذور می‌باشیم.
 برای استفاده از سامانه تغذیه باید فیلتر شکن را خاموش نمایید.
 دانشجویان مهمان برای افزایش اعتبار سلف دانشکده مقصد (دانشکده فنی دکتر شریعتی) را انتخاب نمایند.
 هنگام ورود به سامانه اتوماسیون تغذیه از منو کاربر سامانه تغذیه گزینه تغییر رمز دوم را کلیک کرده و حتما یک رمز دوم تعریف نمایید.
 بر اساس بخشنامه ارسالی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشجویانی که در یک ماه ۳ وعده غذا برای ناهار و شام رزرو کرده ولی تحویل نگیرند به عنوان دانشجوی اسراف کار شناخته شده و به ازای هر وعده‌ی تحویل نگرفته مبلغ ۶۰/۰۰۰ ریال جریمه می‌شوند.

             اداره امور دانشجویی

 


نظر شما :