برپایی غرفه گسترده دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تهران در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۶ کد : ۶۲۵۴ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۷۷
همزمان با حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، با مشارکت دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان تهران، غرفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مسیر حرکت راهپیمایان برپا شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در راستای اجرای مصوبات شورای فرهنگی، گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، صبح امروز شنبه ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با مشارکت دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان تهران غرفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ضلع جنوبی خیابان آزادی، تقاطع خیابان خوش برپا شد.
کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ی استان تهران با اجرای برنامه‌های متنوع با عنوان «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» میزبان راهپیمایان بودند. این برنامه‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ با هدف ایجاد آگاهی در نسل جوان نسبت به دستاوردهای علمی، پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی، ایجاد فضای پرشور و نشاط انقلابی در دهه فجر و تقویت جریان انقلابی‌گری برگزار گردید.
غرفه‌های متنوع مختص کودکان شامل گریم پرچم ایران، ثبت اثر انگشت بر روی تصاویر شهدا، ورکشاپ و کارگاه هنری (طراحی چهره و قلم‌زنی بر روی مس) با محوریت شهدای انقلاب اسلامی، مسابقه پرتاب دارت به سوی پرچم آمریکا، انگلیس و اسراییل، ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با نمایش ویدیو وال وسیع، توزیع اقلام متنوع فرهنگی و بروشور از مواردی بودند که در مسیر راهپیمایی به شهروندان خدمات فرهنگی و هنری ارائه دادند.
گفتنی است، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها، سرپرست معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان تهران و جمع کثیری از کارکنان دانشگاه با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از غرفه دانشگاه بازدید به عمل آوردند.


نظر شما :