معرفی و تقدیر از واحدهای استانی حائز شرایط برتر دانشگاه فنی و حرفه‌ای

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۲ کد : ۶۲۲۷ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۳۵
در مراسم اختتامیه اجلاس رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور انجام شد:

تعدادی از واحدهای استانی دانشگاه بر اساس شاخص‌های تعیین‌شده در راستای نقش‌آفرینی واحدهای استانی در تحقق اهداف و مأموریت‌های اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شایسته تقدیر شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در مراسم اختتامیه اجلاس رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور که با حضور دکتر مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی کشور، دکتر خسرویان، معاونان و مدیران‌کل حوزه ستادی و رؤسای 181 دانشکده و آموزشکده تابع دانشگاه، پنجشنبه 13 بهمن‌ماه 1401 در سالن همایش دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی تهران برگزار شد، تعدادی از واحدهای استانی دانشگاه که در سه سطح حائز رتبه بودند، مورد تقدیر واقع شدند.

گفتنی است درآمدزایی، اشتغال فارغ‌التحصیلان، جذب اعتبارات استانی، جذب خیرین و پروژه‌های خیرساز، جذب تسهیلات دانشجویی، قراردادهای صنعتی، راه‌اندازی کارگاه‌های مهارت‌افزایی جوار خوابگاه، ارتقای سلف و خوابگاه، ارائه خدمات سلامت و مشاوره، رسیدگی به کمیسیون‌های موارد خاص، کیفیت شرکت در المپیادها و جشنواره‌ها، گسترش و آمایش، برگزاری دوره‌های آموزش آزاد و شاخص‌های دیگری نظیر این‌ها از جمله امتیازات لازم برای کسب رتبه برتر در این مراسم بود.

شایان ذکر است واحدهای استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی، تهران، اصفهان، کرمان حائز امتیازات لازم جهت قرارگیری در سطح 1 شناخته شده و با اعطای اعتبار یک میلیارد ریالی جهت توسعه دانشگاه استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

از واحدهای استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس، مازندران، مرکزی، همدان که با کسب امتیازات لازم، حائز شرایط قرارگیری در سطح 2 شناخته شدند، با اعطای اعتبار هفتصد میلیون ریالی جهت توسعه دانشگاه استان تقدیر شد.

واحدهای استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خوزستان، گیلان، هرمزگان، گلستان، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان حائز امتیازات لازم جهت قرارگیری در سطح 3 شناخته شده و با اعطای اعتبار پانصد میلیون ریالی جهت توسعه دانشگاه استان مورد تقدیر قرار گرفتند.


نظر شما :