برگزاری پنل‌ تخصصی معاونت آموزشی حسن ختام روز اول اجلاس رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۰ کد : ۶۲۲۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۹۵
پنل‌ تخصصی معاونت آموزشی در بخش عصرگاهی، حسن ختام روز اول اجلاس رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور بود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، پنل‌ تخصصی معاونت آموزشی با مدیریت آقای بابک حاجی‌نژاد، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و با حضور دکتر کی‌پور، معاون آموزشی دانشگاه، آقای سلطانی نسب، مدیرکل خدمات آموزشی، خانم مسلمی، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی‌ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، دکتر حسینی‌مقدم، مدیرکل دفتر آمایش و گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، آقای نیک‌آیین، سرپرست دفتر آموزش‌های آزاد و مجازی و آقای رفیعی رفعت، مدیرکل امور مدرسان، حسن ختام روز اول اجلاس رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور بود.

در این پنل، معاون آموزشی و هر یک از مدیران‌کل موضوعات و مباحث مرتبط با حوزه کاری خود را مطرح کرده و خواستار همراهی و پیگیری مجدانه برنامه‌ها از سوی رؤسای مراکز تابع دانشگاه فنی و حرفه‌ای شدند.

مطالعه دقیق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های آموزشی، ارائه و کنترل کیفی خدمات آموزشی و توانمندسازی کارکنان آموزش، توجه به شایستگی‌های غیرفنی و نرم در طراحی برنامه‌های درسی، سامان‌دهی و بررسی درخواست رشته‌ها، آموزش‌های آزاد، بررسی ارتقای علمی استادان و موارد دیگری از این دست از جمله موارد طرح‌شده در این پنل تخصصی بود.

اعضای پنل در پایان به پرسش‌های مطرح‌شده حضار پاسخ دادند.


نظر شما :