بازدید ناظران مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت از «برگزاری امتحانات پایانی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱»

۲۸ دی ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۹ کد : ۶۱۶۲ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۵۳۲
نمایندگان استانی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با تأکید دکتر خسرویان و بر اساس شاخص‌های نظارتی ویژه «برگزاری امتحانات پایانی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱» از دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور به مدت دو هفته مستمر بازدید به عمل می‌آورند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، ناظران مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت از «برگزاری امتحانات پایانی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401» از دانشکده و آموزشکده‌های سراسر کشور بازدید کردند.

بر همین اساس، دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، پیرو تأکید دکتر خسرویان، رئیس دانشگاه، مبنی بر چگونگی نظارت دقیق بر برگزاری امتحانات پایانی در دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور، شاخص‌های نظارتی را تدوین و اعزام ناظران را در دستور کار قرار داد. متعاقب آن، نمایندگان استانی این مرکز، از 181دانشکده‌ و آموزشکده‌ فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در 31 استان بازدید به عمل آوردند. این بازدیدها در بازه زمانی دوهفته‌­ای از تاریخ 17 دی ماه لغایت 28 دی ماه در حال انجام می باشد.

ناظران اعزامی علیرغم بارش برف و باران، مشکلات تردد و تعطیلی ادارات، بازدیدهای نظارتی را ادامه داده و بطور کامل در جریان نحوه برگزاری امتحانات قرار گرفتند.

گفتنی است بازدید از امتحانات حضوری با هدف ارتقاء کیفیت آموزش‌های فنی و مهارتی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و با استقبال رؤسای مراکز و دانشجویان همراه شده است.

نتیجه این بازدیدها، پس از جمع بندی­‌های علمی برای بهره­‌مندی اعضای هیأت رئیسه، معاونت آموزشی دانشگاه و رؤسای استانی، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.


نظر شما :