دیدار مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان بویراحمد

۲۶ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۱ کد : ۶۱۵۲ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۶۸۱
مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای، شهید طهرانی مقدم را یکی از نمونه‌های موفق دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانست.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان کهگیلویه وبویراحمد مدیر‌کل دفتر مرکزی حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای به همراه معاونین خود و رئیس و مدیر حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان کهگیلویه و بویراحمد با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان بویراحمد دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار ابتدا دکتر دانش پایه، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان کهگیلویه و بویراحمد به بیان مهمترین مسائل و مشکلات دانشگاه پرداخت. سپس مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه ضمن تشکر از معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار شهرستان بویراحمد و تشکر به خاطر هماهنگی این جلسه گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای بزرگترین دانشگاه دولتی کشور با ۱۸۱ مرکز و حدود ۲۰۰ هزار دانشجو می باشد که این پتانسیل می‌تواند کمک خوبی به حل مشکل اشتغال جامعه نماید. مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید طهرانی مقدم را یکی از نمونه‌های موفق دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانست. آقای اعتصامیان گفت: انتظار داریم با عنایت به اینکه سرانه دانشجویان ما یک سوم سایر دانشجویان دانشگاه‌های دیگر می باشد، حداقل مسئولین استانی در حد توان نسبت به دانشگاه فنی و حرفه‌ای عنایت خاصی داشته باشند.

سپس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم خدمت میهمانان گفت: ان شاء الله در آینده‌ای نزدیک با حضور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان از نزدیک مهمترین مسائل و مشکلات دانشگاه رابررسی خواهیم نمود. آقای هاشمی مهر گفت: در حد توان و امکانات پیگیر مهمترین مسائل و مشکلات دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در دو آموزشکده پسران و دختران هستیم. فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این دیدار گفت: خوشبختانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در استان جایگاه واقعی خود را پیدا کرده و خوشنامی خوبی در استان پیدا کرده است. دکتر مهدوی مطلق افزود: با توجه به ظرفیت‌های خوب این دانشگاه و نبود دانشگاه صنعتی در استان، دانشگاه فنی و حرفه ای م‌ تواند این نبود دانشگاه صنعتی را پوشش دهد.


نظر شما :