با حضور دکتر خسرویان انجام شد: انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

۲۰ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۱ کد : ۶۱۱۸ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۵۲۳

تفاهم‌نامه بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دوشنبه 19 دی‌ماه 1401 منعقد شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و خیرمقدم به رئیس بانک مهر ایران، شعبه طالقانی و هیئت همراه، توجه به رفاهیات کارکنان این دانشگاه را جزو مسائلی برشمرد که می‌بایست در اولویت واقع شود و از آن به عنوان سرمایه‌گذاری اجتماعی یاد کرد. وی تسهیل شرایط و هموار شدن مسیرهای منتهی به ارتقای سطح رفاهی کارکنان را مورد تأکید قرار داد.

دکتر سیدسعید شمسی‌نژاد، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ضمن ابراز خرسندی از ورود اعضای خانواده دانشگاه به اکوسیستم قرض‌الحسنه، دانشگاه فنی و حرفه‌ای را کانون پیوند علم و فناوری و هنر دانست و اظهار کرد: هدف بانک مهر ایران خدمت است و ما تلاش می‌کنیم به موازات صیانت از منابع مالی دانشگاه که نزد این بانک نهاده می‌شود و احترام به دغدغه‌های کارکنان دانشگاه و کمک به حوزه اشتغال شریک راهبردی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در عرصه قرض‌الحسنه باشیم.

معاون مالی، اداری و مدیریت منابع دانشگاه نیز ضمن ارائه توضیحاتی در راستای معرفی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، گستردگی و تعدد مراکز تابع آن در سراسر کشور، تنوع رشته‌ها و اشاره به جمعیت آماری کارکنان و دانشجویان، توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور را امری نیکو ذکر کرد و گفت: رفاه حال کارکنان همواره از دغدغه‌های ریاست دانشگاه بوده است و این تفاهم‌نامه حاصل پیگیری‌ها و توجه ویژه ایشان به این امر است.

گفتنی است سه تفاهم‌نامه با عنوان «تفاهم‌نامه طرح حمایتی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران»، «طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران» و «طرح اعتبار در حساب جاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران»، دوشنبه 19 دی‌ماه 1401، بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و بانک مهر ایران منعقد شد و به امضای طرفین رسید.


نظر شما :