دکتر خسرویان در جمع کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و زائران مشهد مقدس: برنامه‌های رفاهی و سیاحتی و زیارتی شامل همه اعضای خانواده دانشگاه بشود

۱۹ دی ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۷ کد : ۶۱۱۴ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۵۹۲

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با کارکنان سفرکرده دانشگاه به مشهد مقدس و زائرین بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) دیدار و گفت‌وگو کرد‌

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان جمعه، ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ ضمن حضور در مشهد مقدس و زیارت آستان امام هشتم (ع) با کارکنان سفرکرده به آن دیار دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور ضمن تأکید بر گسترش برنامه‌های رفاهی ویژه کارکنان دانشگاه و خانواده آنان تصریح کرد: اقدامات و ترتیب و گسترش برنامه‌ها می‌بایست به نحوی اجرا شود که همه افراد خانواده فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور از آن‌ها بهره‌مند شوند.

دکتر خسرویان با اشاره به اهمیت فوق‌برنامه‌ها در افزایش انگیزه در کارکنان و ارتقا کیفیت عملکرد آنان افزود: به دلایل مختلفی آن‌ اندازه که لازم است به امور رفاهی در سطح استان تهران پرداخته نمی‌شود و می‌بایست برنامه‌های ورزشی و رفاهی در سطح این استان توسعه یابد.

وی همچنین ترم جاری را یکی از دشوارترین ترم‌ها برای مجموعه آموزش عالی ذکر کرد و گفت: بعد از سه سال آموزش‌های حضوری شروع شد و الحمدلله با همکاری همه اعضای فنی و حرفه‌ای به خوبی سامان یافت.

برگزاری مراسم بزرگ‌داشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهدای دانشجو، تکریم مقام حضرت ام‌البنین در روز وفات آن بانوی مکرم، برپایی نشست تحلیلی مسائل روز با حضور حجت الاسلام محمدی، تحلیلگر حوزه رسانه و حضور در مراسم دعای کمیل و ندبه در آستان قدس رضوی از برنامه‌های معنوی و فرهنگی این سفر بود.

گفتنی است اردوی سه روزه زیارتی کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تهران به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد.


نظر شما :