تجلیل از دکتر خسرویان در مراسم اختتامیه «پنجمین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان» در دانشگاه شاهد

۱۴ دی ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۴ کد : ۶۰۹۶ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۷۳
در آیین اختتامیه «پنجمین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان»، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور تجلیل شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در مراسم اختتامیه پنجمین سوگواره ملی اربعین دانشگاهیان که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها؛ دکتر کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها و به میزبانی دانشگاه شاهد برگزار شد، با اهدای لوحی به امضای دکتر زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از اهتمام دکتر خسرویان به خاطر فراهم آوردن زمینه حضور پرشور دانشگاهیان در اجتماع عظیم اربعین حسینی سال 1401، به عنوان یکی از خادمین برگزیده اربعین دانشگاهیان تقدیر به عمل آمد.

آقای منصورزاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور نیز در این مراسم، به واسطه عملکرد شایسته در مدیریت خدمت‌رسانی تخصصی تیم دانشجویان بسیجی اعزامی از دانشگاه به زائرین اباعبدالله، مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است سوگواره اربعین با هدف اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه دانشگاهی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سیره معصومین به‌ویژه شهدای والامقام کربلا و حفظ ارزش‌های نهفته در پیاده‌روی اربعین، امروز یکشنبه، یازدهم دی‌ماه 1401 در سالن همایش‌های امام خمینی (ره) دانشگاه شاهد به کار خود پایان داد. همچنین، در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از آثار هنری با محوریت «اربعین حسینی» برپا گردید.


نظر شما :