دیدار دکتر خسرویان با مسئولین و اعضای شورای مرکزی بسیج و سایر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه

۱۰ دی ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۶ کد : ۶۰۵۹ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۶۳
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، هفتم دی‌ماه ۱۴۰۱ با مسئولین و اعضای شورای مرکزی بسیج و سایر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان در حاشیه سفر خود به استان کرمانشاه به منظور حضور در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام، هفتم دی‌ماه ۱۴۰۱ ضمن دیدار با مسئولین و اعضای شورای مرکزی بسیج و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه استان کرمانشاه در نشستی صمیمانه با دختران و پسران بسیجی این دانشگاه به گفت‌وگو نشست.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در این نشست، ضمن استماع سخنان و دیدگاه‌های بسیجیان و اعضای تشکل‌ها گفت: باعث خوشحالی است که در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در مراسم تدفین شهید گمنام در استان کرمانشاه و در بین شما دانشجویان بسیجی حضور یافتم. وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: مطالبه‌گر بودن شما دانشجویان نشانه پویایی، زنده و بالنده بودن دانشگاه و دانشجو است و باید ضمن جذب دیگر دانشجویان به بسیج و تشکل‌های بسیجی، از دوستان و هم‌دانشگاهی‌های خود مراقبت کنید که جذب جریان فکری دشمن نشوند.

دکتر خسرویان در خصوص بهره‌مندی دانشجویان از فرصت‌ها خاطرنشان کرد: ما مقدمات را برای شما فراهم می‌کنیم تا فعالیت‌های فرهنگی و علمی را به نحو احسن انجام دهید و انتظار ما این است که در آینده هم به همین صورت دغدغه‌مند و مطالبه گر باشید. وی افزود: این دوران را غنیمت بشمارید و از فرصت دانشجو بودن استفاده کنید که فرصتی تکرار ناپذیر است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بخش دیگری از صحبت‌هایش در حیطه مسائل روز و چالش‌های فرارو، بر اهمیت نقش و جایگاه بسیج و تشکل‌های دانشجویی در پیشبرد اهداف دانشگاه، ترویج فرهنگ بسیج در دانشجویان و حرکت جامعه دانشگاهی به سوی آرامش، امنیت و تلاش در مسیر کسب موفقیت‌ و موقعیت‌های علمی _ مهارتی و شغلی تأکید کرد.


نظر شما :