سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی در بازدید از خوابگاه دانشجویی دانشکده انقلاب اسلامی تهران: شرایط زندگی در خوابگاه در رشد و توسعه اندیشه و اعتلای شخصیت دانشجویان تأثیر بسزایی دارد

۰۵ دی ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۱ کد : ۶۰۴۲ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۴۰
سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، چهارم آذرماه ۱۴۰۱ با حضور در دانشکده انقلاب اسلامی تهران از خوابگاه دانشجویی بازدید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه به نقل از دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی، یکشنبه  چهارم آذرماه 1401، آقای محمدرضا جلیلی، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به صورت سرزده با حضور در دانشکده انقلاب اسلامی تهران از خوابگاه و سلف سرویس دانشجویی این مرکز بازدید به عمل آورد و ضمن نشستی صمیمی با دانشجویان از نزدیک در جریان چالش‌های دانشجویان خوابگاهی قرار گرفت.

بنابر این گزارش، در این بازدید آقای جلیلی با اشاره به این موضوع که دانشجویان زمان زیادی را در محیط خوابگاهی می‌گذرانند، عنوان کرد: تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه، فراهم آوردن محیطی آرام و امن توأم با نشاط و پویایی برای دانشجویان عزیز است.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه شرایط زندگی در خوابگاه را در حفظ آرامش روحی و جسمی، رشد و توسعه فکر و اندیشه و اعتلای شخصیت دانشجو مؤثر دانست و افزود: دوران خوابگاهی بسیار پرخاطره است و دانشجویان بایست این دوران را مغتنم شمرده و با مثبت‌اندیشی و تلاش از فرصت زندگی در خوابگاه حداکثر استفاده را ببرند. وی کانون‌های دانشجویی و فعالیت در انجمن‌های علمی، تشکل‌ها و برنامه‌های فوق برنامه را زمینه‌ساز این رشد فرهنگی دانست.

آقای محمد رضا جلیلی خاطرنشان کرد: خوابگاه‌ به عنوان محلی برای آرامش و آسایش دانشجویان درنظر گرفته شده است، گرچه عدم برخی از امکانات رفاهی موجب ناراحتی دانشجویان را فراهم می‌آورد اما این عدم دسترسی به امکانات، می تواند زمینه آمادگی و استقامت دانشجویان را برای برخی از کمبودها و مشکلات زندگی در جامعه بزرگتر فراهم آورد. وی مزیت زندگی در خوابگاه‌های دانشجویی را تجربه زیسته مختلف و متفاوت قلمداد کرد و ضمن چشم‌پوشی از برخی مشکلات آن، زندگی جمعی را آشنایی با فرهنگ و آداب و سنن متفاوت عنوان کرد و گفت: آشنایی با فرهنگ و نوع زندگی اقصی نقاط میهن اسلامی، می‌تواند یکی از بهترین تجربیات زندگی دانشجویی در کنار تحصیل و فراگیری علم باشد.

گفتنی است در این دیدار دانشجویان به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند و سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، ضمن استقبال از نقطه نظرات دانشجویان، بر تلاش جدی برای بهبود وضعیت رفاهی و آسایش ایشان تأکید و رسیدگی به مشکلات آنان را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مجموعه مدیریتی دانشگاه عنوان کرد.

شایان ذکر است در این دیدار مهندس اردشیر عبدی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تهران و آقای فریدون خمساز، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده انقلاب اسلامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه را همراهی کردند.


نظر شما :