رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: سرانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیازمند بازنگری است

۰۴ دی ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۴ کد : ۶۰۲۸ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۶۰۴
مسائل و نیازمندی‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جلسه دیدار رؤسای دانشگاه‌های استان اردبیل با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بررسی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اردبیل، دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در نشست مشترک با نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی، استاندار اردبیل و رؤسای دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: مقرر گردید تا مساعدت‌های لازم برای حل مسائل و نیازمندی‌های دانشگاه‌های استان اردبیل در زمینه‌های مختلف انجام شود.

در این جلسه دکتر کریم نصیریان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان اردبیل گفت: به‌رغم پیشگامی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در امر اشتغال‌زایی و کارآفرینی و جذب بیش از 75 درصد دانش‌آموختگان این دانشگاه در حوزه‌های مختلف صنعتی، متأسفانه سرانه دانشجویی این دانشگاه معادل یک سوم سرانه دانشجویی سایر دانشگاه‌ها است که نیازمند بازبینی و توجه مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگان مجلس می‌باشد.

دکتر زلفی گل نیز عنوان کرد: موضوع بازنگری در سرانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای پیگیری شده است. همچنین در سفر دوم ریاست جمهوری به استان، پروژه‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان اردبیل در اولویت قرار خواهند گرفت.


نظر شما :