با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور صورت گرفت: افتتاح و بازدید از نمایشگاه فن‌بازار پوشاک استان مازندران

۲۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۱ کد : ۶۰۰۶ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۰۹

دکتر خسرویان در ادامه سفر خود به استان مازندران، عصر امروز، بیست و هشتم آذرماه 1401 از نمایشگاه فن‌بازار پوشاک بازدید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان در ادامه سفر خود به استان مازندران، عصر امروز، بیست و هشتم آذرماه 1401، همراه دکتر سلگی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، مهندس سلمانی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان، مدیرکل گردشگری و صنایع دستی استان، مدیرکل بنیاد شهید استان، مدیرکل امور بانوان استانداری، جانشین فرمانده سپاه کربلا و سایر مسئولین استانی ضمن افتتاح نمایشگاه فن‌بازار پوشاک استان مازندران، از غرفه‌های مراکز تابع دانشگاه فنی و حرفه‌ای بازدید کرد.

نخستین رویداد فن‌بازار پوشاک استان در نمایشگاهی به مناسبت شب یلدا با عنوان (چله‌شو)، از 28 آذرماه تا 2 دی‌ماه 1401 برگزار می‌شود. در نمایشگاه مذکور، کارآفرینان و طراحان لباس از سراسر استان حضور دارند. همچنین سه آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران قدسیه، دختران بابل و دختران آمل ضمن مشارکت در این رویداد، دستاوردهای دانشجویی خود در صنعت پوشاک را به معرض نمایش و عرضه گذاشتند.

گفتنی است در حاشیه این نمایشگاه مسابقات طراحی لباس و صنعت پوشاک نیز برگزار شد که بسیاری از دانشجویان دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان، دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه آزاد و دانش‌آموزان هنرستان‌ها به رقابت با یکدیگر پرداختند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه در زمینی به مساحت 6000 متر مربع دایر شده است و مهمانانی از 4 استان کشور در آن شرکت کرده‌اند.


نظر شما :