با حکم دکتر عرفان خسرویان؛ سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب شد

۲۷ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۱ کد : ۵۹۷۲ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۸۹۲
دکتر عرفان خسرویان، طی حکمی آقای محمدرضا جلیلی را به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در متن حکم انتصاب آمده است:

جناب آقای محمدرضا جلیلی

با سلام و احترام
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان:


«سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای»


منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود نسبت به پیگیری سیاست‌ها و مأموریت‌های دانشگاه اهتمام کافی را معمول دارید. مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است آقای جلیلی، عضو هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای است و مسئولیت‌هایی نظیر عضو کمیسیون سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس مرکز بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مشاور تعلیم و تربیت سازمان بسیج اساتید، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی را در کارنامه سوابق شغلی خود دارد.

 

همچنین، از سوی دکتر خسرویان از زحمات آقای علی اصغر رجبی در دوران مسئولیت معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تقدیر گردید.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

 

جناب آقای علی اصغر رجبی

با سلام و احترام

بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های جنابعالی در زمان تصّدی مسئولیت «معاون فرهنگی و دانشجویی» تقدیر و تشکر می‌‌شود. امید است با استعانت از عنایات الهی و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید. توفیق روزافزون شما را از خدای متعال خواستارم.

 


نظر شما :