برگزاری چهارمین کارگاه آموزشی دو روزه مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت با حضور نمایندگان استانی و همکاران مرکز نظارت، حضوری و برخط

۲۷ آذر ۱۴۰۱ | ۰۷:۵۷ کد : ۵۹۷۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۹۷
چهارمین کارگاه آموزشی مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت با حضور نمایندگان استانی و همکاران مرکز نظارت به دو صورت حضوری و وبینار در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، ۲۱ و۲۲ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، کارگاه آموزشی مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در قالب کارگروه تخصصی در حوزه‌های آموزش، اداری-مالی، دانشجویی - فرهنگی و پژوهشی با هدف بررسی شاخص‌های نظارت بر عملکرد دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور و  فرم‌های ارزیابی کارکنان برگزار گردید.

این کارگاه در ساعت 8 صبح روز دوشنبه 21 آذرماه 1401 همزمان به صورت وبیناری و حضوری با مشارکت 18 نماینده به صورت مجازی و 12 نفر از نمایندگان استانی و همکاران مرکز به صورت حضوری با صحبت‌های مهندس شبستانی، رئیس مرکز نظارت در سازمان مرکزی آغاز به کار کرد. سپس در قالب 4 کارگروه تخصصی به بررسی شاخص‌های نظارت بر عملکرد دانشکده و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور پرداخته شد که جلسات تا پاسی از شب به طول انجامید.

کارگاه آموزشی – تخصصی صبح روز سه‌شنبه 22 آذرماه 1401با دو کارگروه اختصاصی و عمومی جهت بررسی فرم‌های ارزیابی کارکنان در سالن جلسات دانشکده دختران شریعتی تهران تشکیل و مباحث فراوانی مطرح و جمع‌بندی گردید. بعد ازظهر همان روز با حضور مدیران کل مربوط از هر معاونت، کارگاه‌های آموزشی که در راستای تبیین وظایف و شرح انتظارات ستاد مرکزی دانشگاه در نظر گرفته شده بود، تشکیل شد و شاخص‌های جمع‌بندی‌شده نظارت بر عملکرد مراکز تابع، مورد بررسی و به صورت نهایی مورد تأیید قرار گرفتند.

گفتنی است در جلسات مذکور، مدیرکل دانشجویی، مدیرکل دفتر خدمات آموزشی، مدیرکل امور اداری،  مدیرکل  کارآفرینی و ارتباط با صنعت و معاون امور مالی ضمن حضور متعهدانه و دلسوزانه در جلسات، آخرین تغییرات و جدیدترین تحولات در حوزه تصمیمات کلان دانشگاه را مطرح کردند. این کارگاه پس از دو روز تلاش همکاران مرکز نظارت در ستاد و صف،  در ساعات پایانی دومین روز به کار خود خاتمه داد.


نظر شما :