رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به مناسبت ۱۶ آذرماه، روز دانشجو، پیامی صادر کرد

۱۹ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰ کد : ۵۹۱۶ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۱۶
دکتر خسرویان، در پیامی سالگرد حماسه ۱۶ آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور به‌ویژه دانشجویان فرهیخته دانشگاه فنی و حرفه‌ای تبریک گفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، متن پیام بدین شرح است:

۱۶ آذر یادآور مبارزات ضداستکباری و بیرون رفتن از سلطه استعمار بیگانگان است. اقتدار و امنیت ایران اسلامی همواره مدیون و مرهون مجاهدت‌‌ و تعهدپذیری از سر صدق و خلوص و شجاعت جوانان برومند این مرز و بوم بوده است. جوانانی آگاه، دوراندیش و هدفمند و تلاشگر که راه و رسالت خود را شناخته‌اند و به مسئولیت خویش در برابر جامعه و کشور بصیرت دارند.
این یک فریضه است که جوانان دانشجو با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با عزمی جهادگونه در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبلور نتایج آن گام برداشته و با قرار گرفتن در مسیر رشد و تعالی، تولید علم نافع، نوآوری و کارآفرینی، زمینه پیشرفت همه جانبه کشور را فراهم کنند و میهن عزیزمان را به جایگاهی شایسته برسانند.
اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و نام دانشجویان شهید، سالروز حماسه شانزدهم آذرماه، روز دانشجو را به رهپویان کوی علم و معرفت تبریک عرض نموده و بالندگی و اعتلای روزافزون دانشگاهیان بابصیرت و دانشجویان آگاه و انقلابی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مسیر ارتقای سرمایه‌های مهارتی، تقویت بنیان‌ها و زیرساخت‌های کارآفرینی و گسترش نقش‌آفرینی در حوزه اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی کشور را از خداوند متعال مسئلت دارم.
 انتظار می‌رود دانشجویان فهیم این دانشگاه همگام با سایر دانشجویان، با درک درست از رویدادهای اجتماعی و شرایط جامعه و جهان، آگاهانه و مشتاقانه در مسیر انقلاب حرکت و از ارزش‌های نظام حمایت و پشتیبانی نمایند.

عرفان خسرویان
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای


نظر شما :