معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رویش: جشنواره‌ها باعث بروز استعداد‌ها و شناخت ظرفیت‌ها است

۱۲ آذر ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۰ کد : ۵۸۴۶ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۵۴۲
آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رویش به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز روز سه شنبه ۸ آذرماه برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رویش دانشگاه متبوع به میزبانی استان البرز با حضور حجت الاسلام والمسلمین امیر ابراهیم‌زاده، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز، دکتر علی اصغر رجبی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و آقای اصغر ترکیان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزار شد.

در ابتدای جلسه، مهندس ترکیان به ارائه گزارش تفصیلی از روند اجرایی چهارمین جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه‌ای پرداخت و اعلام کرد: جشنواره‌ها، آموزش‌های غیر رسمی فرهنگ‌ها هستند و ما با برگزاری جشنواره‌های مختلف گنجینه نهفته دانشجویان را به عرصه ظهور می‌رسانیم.

در ادامه دکتر رجبی با اعتقاد بر اینکه جشنواره‌های دانشجویی بایستی به صورت مدون و برنامه ریزی شده اجرا شوند از تلاش همکاران برگزارکننده قدردانی و اعلام کرد: جشنواره‌ها باعث بروز استعدادها و شناخت ظرفیت‌ها است. سپس حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم‌زاده ضمن عرض تبریک هفته بسیج تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی که حلقه‌های میانی در دانشگاه‌ها هستند با فعالیت جشنواره‌ها نمود پیدا می‌کنند. وی برای ایجاد و تحقق خودباوری در میان جوانان لازم دانست که به جوانان نخبه دانشگاه‌ها بایستی میدان داده شود.

گفتنی است درپایان از برترین‌های جشنواره تقدیر به عمل آمد.(تصویر پیوست)


نظر شما :