دیدار رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با نماینده ولی فقیه در استان گیلان

۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۱ کد : ۵۸۱۶ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۶۷
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور عصر یکشنبه ششم آذرماه ۱۴۰۱ با آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ادامه سفر خود به استان گیلان، عصر روز یکشنبه، ششم آذرماه ۱۴۰۱، با حضور در دفتر نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان و امام جمعه رشت، با آیت‌الله حاج رسول فلاحتی دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر خسرویان در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از اهداف، خط‌مشی‌ها و رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای به معرفی جامع دانشگاه پرداخت و خواستار بهره‌مندی امامان جمعه و جماعت از تریبون‌های نماز در راستای جلب مشارکت حداکثری خیرین و نیکوکاران به‌منظور گسترش ابنیه و فضاهای دانشگاهی و همچنین توسعه و تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها شد.ه

همچنین دکتر خسرویان به تدوین سرفصل‌ها و برنامه‌هایی برای اشتغال دانشجویان، پس از فراغت آنان از تحصیل اشاره کرد.

سپس نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان و امام جمعه رشت، استان گیلان را استانی با ظرفیت‌های عظیم در زمینه‌های کشاورزی، گردشگری و حوزه برشمرد.
آیت‌الله فلاحتی با مؤثر دانستن نقش دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پویایی جامعه و جوانان اظهار کرد: یکی از مطالب مهم، پیگیری ایجاد فرایندی است که منجر به اشتغال و کار می‌شود و به‌عنوان حلقه‌ای مفقوده در دانشگاه‌ها بایست به آن توجه کرد. وی افزود: وضعیت اشتغال دانشجویان پس از فارغ‌التحصیل شدن می‌بایست رصد شود.
امام جمعه رشت تصریح کرد: ما از شما مدیران می‌‌خواهیم در میدان تولید به فرموده مقام معظم رهبری جهادی عمل کنید.


نظر شما :