بیانیه وزارت علوم در پی به شهادت رسیدن دو دانشجوی بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۲ کد : ۵۷۹۵ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۶۰۴
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به شهادت رسیدن دو دانشجوی بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد را تسلیت گفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری متن بیانیه به شرح زیر است؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ؛

"هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند."

بار دیگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران که چشم دیدن اتحاد و عزت دانشگاهیان را ندارند و همواره این قشر پرافتخار را پشتوانه‌ای عظیم برای دستیابی به افتخارات و پیشرفت‌های جهانی می‌دانند، با قساوت قلب خنجر آلوده به خشم و کینه را به قلب دو جوان دانشجو که به لباس مقدس بسیج ملبس بودند و تار و پود وجودشان مملو از عشق وطن و هموطن بود، فرو کردند و آقایان "حسین زینال‌زاده" و  "دانیال رضازاده" دانشجویان عزیز دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید منتظری در مشهد مقدس را در راه دفاع از امنیت مردم، به شهادت رساندند.

عروج به سوی لقا الله این دو دانشجوی شهید عزیز را به ملت شریف و شهیدپرور، جامعه دانشگاهی و همه دانشجویان و اساتید دانشگاه بزرگ فنی و حرفه‌ای کشور تسلیت عرض می‌کنیم و امید داریم که دوستان و همکلاسی‌های این دو دانشجوی شهید، راه عزتمند و پرافتخار آنان را در حفظ امنیت و آزادی میهن عزیزمان ایران اسلامی با جدیت ادامه دهند.

از درگاه پروردگار متعال برای آن دو شهید والامقام علو درجات و برای خانواده محترم و داغدارشان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم. ان شاءالله روح مطهرشان در جوار سیدالشهدا حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام محشور شود.


نظر شما :