مجهزترین کارگاه آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در صنعت آسانسور و پله برقی در دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی تهران افتتاح شد

۱۱ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۸ کد : ۵۶۸۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۴۱
آیین افتتاح و رونمایی از کارگاه آموزشی تعمیر و نگه‌داری آسانسور و پله برقی، سه‌شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور جمعی از مسئولین در محل دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال 1401 (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) آیین افتتاح و رونمایی از کارگاه آموزشی تعمیر و نگه‌داری آسانسور و پله برقی، سه‌شنبه 10 آبان ماه 1401 با حضور هیئت‌مدیره سندیکای آسانسور و پله برقی ایران، مدیرکل مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مدیر مرکز خدمات فنی مهندسی و نگه‌داری وزارت صنعت، معدن و تجارت، همچنین مدعوین و میهمانانی از سازمان بازرسی، استاندارد و بیمه در محل دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، کارگاه مذکور با اهدای تجهیزات کامل پنج واحد آسانسور از نظر ساختار و عملکرد و استندهای آموزشی و ادوات و تجهیزات متعدد به ارزش بیش از هشتاد میلیارد ریال توسط سندیکا و شرکت‌های همکار احداث و راه‌اندازی شده است.

گفتنی است که این اقدام ارزشمند و کم‌نظیر در تعاملات صنعت و دانشگاه برای اولین بار در چنین سطح گسترده‌ای شکل گرفته و در این تعاملات سرفصل‌های درسی رشته آسانسور در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در کارگروه مشترک دانشگاه و سندیکا تدوین و برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر، دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی در رشته آسانسور سالانه هفتاد نفر پذیرش دارد که اولین دانش‌آموختگان این رشته در خردادماه سال جاری موفق به اخذ مدرک شده‌اند.


نظر شما :