با حکم دکتر عرفان خسرویان؛ سرپرست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر و سرپرست آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر (امام خامنه‌ای) منصوب شد

۰۴ آبان ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰ کد : ۵۶۴۵ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۲۵۶

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در متن حکم انتصاب آمده است:

 
جناب آقای احسان بهمیاری
 
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌­های ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان:


«سرپرست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر و سرپرست آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر (امام خامنه‌ای)»


منصوب می­‌شوید. انتظار می­‌رود با اتکا به خداوند متعال و با پیروی از آموزه‌­های اسلامی با رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی­‌گری»، «مردم­داری»، «پاکدستی و فساد­ستیزی» و «قانون‌­مداری» در پیگیری مأموریت‌های محول و جلب همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست­‌ها و برنامه­‌های اسناد بالادستی، مهارت‌­افزایی، کارآفرینی، فرهنگ­‌سازی کار تیمی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به­‌کار گیرید.
مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، ظل توجهات حضرت ولی­عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
همچنین، از سوی دکتر خسرویان از زحمات آقای اکبر منصوری‌نسب در دوران تصدی ریاست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر و ریاست آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر تقدیر گردید. در متن این تقدیرنامه آمده است:
 
جناب آقای اکبر منصوری‌نسب

با سلام و احترام
بدین‌وسیله از زحمات و تلاش‌های جنابعالی در زمان تصدی «ریاست واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر و ریاست آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بوشهر» تقدیر و تشکر می‌شود. امید است با استعانت از عنایت الهی و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید. توفیق روز‌افزون شما را از خداوند متعال خواستارم.


نظر شما :