اطلاعیه شماره ۳ ثبت نام ورودیهای جدید مقطع کاردانی

۰۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۵ کد : ۵۵۳۲ اطلاعیه ها اطلاعیه های آموزش
تعداد بازدید:۳۷۴۵۴

اطلاعیه شماره 3 ثبت نام ورودی های جدید مقطع کاردانی 

1. زمان ثبت نام اینترنتی از روز چهارشنبه۱۴۰۱/۷/۶ الی یکشنبه ۱۴۰۱/۷/۱۰ می باشد.

2. ثبت نام از طریق سایت https://r.tvu.ac.ir/ می باشد.

3. جهت ورود از کد ملی، شماره داوطلبی سازمان سنجش و تاریخ تولد به صورت کامل(۱۳۸۰/۵/۱۱) استفاده نمایید.

4. ثبت نام حضوری و تحویل اصل مدارک مورد نیاز، روزهای دوشنبه 11 مهر و شنبه 16 می باشد، مراجعه جهت ثبت نام بر اساس نیمسال ورود به شرح زیر می باشد:

• دوشنبه 11 مهر (ورودی مهر )

• شنبه 16 مهر (ورودی بهمن ) 

5. پذیرفته شدگان نیمسال اول( مهر 1401) می بایست تا ۱۴۰۱/۶/۳۱ موفق به اخذ مدرک دیپلم و یا مدرک کاردانی تا ۱۴۰۱/۷/۳۰ شده باشند.

6. پذیرفته شدگان نیمسال دوم( بهمن 1401) می بایست تا ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ موفق به اخذ مدرک دیپلم و یا مدرک کاردانی تا ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ شده باشند.

7. ثبت نام نهایی زمانی خواهد بود که کلیه مدارک اعلام شده به دانشکده تحویل داده شده باشد.

8. تمامی پذیرفته شدگان، اعم از ورودی های مهر و بهمن می بایست نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. و عدم ثبت نام اولیه، به منزله انصراف از تحصیل محسوب خواهد شد.

9. جهت تحویل مدارک حضور شخص دانشجو الزامی می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کاردانی:

1. مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir  و درخواست تاییدیه کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل تحصیل از گزینه "سوابق تحصیلی" برای دانشگاه محل پذیرش خود و ارائه کد پیگیری به کارشناس مربوطه هنگام ثبت نام حضوری

تذکر1: برای فارغ التحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود نمی باشد و صرفاً از طریق سایت اعلام شده اقدام به دریافت تاییدیه تحصیلی نمایند.

تذکر 2: فارغ التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

2. اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه 2 سری

3. کپی کارت ملی(پشت و رو) یا رسید ثبت نام کارت ملی 2 سری

4. عکس پرسنلی پشت نویسی شده 3*4   6 عدد

5. اصل مدرک دیپلم یا گواهینامه پایان تحصیلات + ریز نمرات

6. پرینت و تحویل کارنامه تکمیل شده سلامت روان به آدرس  http://portal.saorg.ir/mentalhealth    و سلامت جسم به آدرس       http://portal.saorg.ir/physicalhealth     

7. ارائه اصل و کپی کارت شاهد ، جانبازی یا آزادگی جهت تکمیل پرونده و بهره مندی از خدمات مربوط ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر

اداره آموزش

دانشکده دکتر شریعتی تهران - ۱۴۰۱/۷/۴


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: آموزش پذیرفته شدگان


نظر شما :