با حکم دکتر عرفان خسرویان؛ سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شد

۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۰۴ کد : ۵۵۱۴ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۴۷۹
دکتر عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، طی حکمی دکتر حسن کی‌پور را به سمت سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در متن حکم انتصاب آمده است:

 

جناب آقای دکتر حسن کی‌پور

مشاور عالی رئیس دانشگاه

 

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌­های ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان:

«سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه»

منصوب می­‌شوید. انتظار می­‌رود با اتکا به خداوند متعال و با پیروی از آموزه‌­های اسلامی با رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی­‌گری»، «مردم­داری»، «پاکدستی و فساد­ستیزی» و «قانون‌­مداری» در پیگیری مأموریت­‌های محول و جلب همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست­‌ها و برنامه­‌های اسناد بالادستی، مهارت‌­افزایی، کارآفرینی، فرهنگ­‌سازی کار تیمی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به­‌کار گیرید.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، ظل توجهات حضرت ولی­عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

همچنین، از سوی دکتر خسرویان از زحمات دکتر مهدی منتظرالقائم در دوران مسئولیت سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای تقدیر گردید. در متن این تقدیرنامه آمده است:

 

جناب آقای دکتر مهدی منتظرالقائم

با سلام و احترام

   خدمت آنگاه که در راه عقیده و تلاش خستگی‌ناپذیر در مسیر کسب رضایت خداوند متعال باشد، لذت‌بخش‌ترین هدیه‌ای است که هر انسان می‌تواند در برابر کوشش‌های خود دریافت نماید. به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله  عزّوجل" بدین‌وسیله از زحمات و تلاش‌های شما در زمان تصدی «سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه» تقدیر و تشکر نموده و از درگاه احدیت، سعادت، سرافرازی و توفیق روزافزون شما را خواستارم.

 

گفتنی است دکتر حسن کی‌پور استاد تمام دانشگاه بوعلی سینای همدان و با سوابق طولانی مدیریتی در حوزه آموزش عالی کشور می‌باشد.

کلید واژه ها: سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای


نظر شما :