برپایی موکب مهارت برای اولین بار در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۶ کد : ۵۴۸۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۶۸۱
ارائه خدمات فنی و تخصصی به زوار اربعین حسینی با حضور ۳۰ نفر از خادمین مهارتی دانشگاه ‌با عنوان موکب مهارت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، با حضور ۱۰۰ تیم فن‌ورز بر اساس تخصص‌های مهارت‌محور دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در قالب طرح «در مدار حبیب» به زائرین امام حسین (ع) در مراسم پیاده‌روی اربعین سیدالشهدا (ع) خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

به گفته آقای نصیر منصورزاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای، موکب مهارت که قرار است برای اولین بار در سطح دانشگاه فنی و حرفه‌ای برپا شود، از حدود ده روز قبل از اربعین در استان سیستان و بلوچستان، مرز خسروی و کربلای معلی ارائه خدمات فنی و تخصصی خود به زائرین را آغاز کرده است.

وی با بیان این که موکب مهارت در راستای سیاست‌های سازمان بسیج دانشجویی و ذیل طرح «در مدار حبیب» با هدف ارائه خدمات تعمیرات خودرو، تعمیرات موبایل، تعمیرات کالسکه و ویلچر، دوخت لباس و کفش و کیف زائر و دوخت و توزیع پرچم برپا می‌شود، گفت: خدمات خیاطی و تعمیر لباس زوار پاکستانی، چاپ پرچم و سربند و تعمیرات موبایل در استان سیستان سیستان بلوچستان، خدمات تعمیرات خودرو به صورت ثابت در مرز خسروی و به صورت سیار در مسیر کرمانشاه تا مرز خسروی و سایر خدمات در شهر کربلای معلی به زوار ارائه می‌شود.

گفتنی است طرح مذکور ارائه خدماتی از قبیل تعمیر خودرو، تعمیر تلفن همراه، تعمیر ویلچر و کالسکه، تعمیر کفش و چمدان، عکاسی، گرافیک (چاپ پرچم و سربند)، خیاطی (تعمیر لباس و کیف زائرین) و خدمات آرایشگاه مردانه به زائرین امام حسین(ع) ارائه را دربردارد.


نظر شما :