در سفر رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به ارومیه صورت گرفت؛ بازدید از آموزشکده شهید بهشتی و حضور در محل مسابقات آقایان در یازدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۵ کد : ۵۴۴۲ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۳۸۴
دکتر خسرویان در سفر به استان آذربایجان غربی ضمن بازدید از آموزشکده شهید بهشتی ارومیه در محل مسابقات یازدهمین المپیاد ورزشی آقایان دانشگاه فنی و حرفه‌ای حاضر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر عرفان خسرویان در آغار سفر خود به آذربایجان غربی، با همراهی دکتر حسن کی‌پور، مشاور عالی ریاست دانشگاه و دکتر خداویردی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی بر مزار شهدای گمنام دانشکده شهید قاضی طباطبایی ارومیه حاضر شد و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با قرائت فاتحه یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه با حضور در سایت شماره یک آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی ارومیه از امکانات، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این مجموعه دیدار کرد.


وی سپس با حضور در سایت شماره ۲ این آموزشکده و بازدید از فعالیت‌های عمرانی این مجموعه، دقایقی نیز با وزرشکاران حاضر در خوابگاه شهید بهشتی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر خسرویان همچنین با حضور در محل برگزاری مسابقات آقایان، ضمن تماشای بازی و رقابت ورزشکاران، از نزدیک در جریان روند برگزاری یازهمین المپیاد کارمندان و استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قرار گرفت.


نظر شما :