برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۰۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۰ کد : ۵۳۹۴ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۵۲۲
جلسه هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امروز دوشنبه مورخ ۷ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، جلسه هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیأت همراه در محل سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد. 

دکتر خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در این نشست با اشاره به همکاری‌های بین بخشی نهادهای فرهنگی و دانشجویی با دانشگاه در ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و انقلابی افزود: ساماندهی و ارتقاء شاخص‌های فرهنگی و امور رفاهی دانشجویان و زمینه‌سازی برای تحقق «دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی» در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتی‌سازی راهبردهای طرح‌شده در «سند دانشگاه اسلامی» و «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و در حوزه سبک زندگی اسلامی‌-ایرانی از برنامه های جدی دانشگاه فنی و حرفه ای در دوره جدید مدیریتی است.

همچنین دکتر کلانتری ضمن تقدیر از عملکرد دانشگاه فنی و حرفه ای در حوزه فرهنگی به ظرفیت های بالای این دانشگاه در انجام طرح ها و برنامه های فرهنگی اشاره نمود و حمایت خود و مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم را در راستای تحقق هر چه بهتر ایده ها و برنامه های فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام داشت.

در ادامه جلسه دکتر رجبی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با تشریح برنامه های انجام شده به ارائه گزارش عملکرد این معاونت پرداخت.

گفتنی است در این نشست دکتر رشید جعفرپور قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نیز حضور داشت.


نظر شما :