برگزاری وبینار آموزشی مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت

۰۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۷:۰۳ کد : ۵۳۴۸ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۹۳
جلسه مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه با مراکز استانی در کل کشور با هدف هم‌اندیشی و آشنایی با ناظران استانی، روز یکشنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ با حضور مهندس شبستانی و همکاران مرکز برگزار گردید.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، جلسه مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه با مراکز استانی در کل کشور با هدف هم‌اندیشی و آشنایی با ناظران استانی، روز یکشنبه 30 مردادماه 1401 ساعت 10 الی 12:30با حضور مهندس شبستانی، رئیس مرکز و همکاران برگزار گردید. در ابتدای این جلسه آقای شبستانی سیاست‌های مرکز را بدین شرح تشریح کرد:

    ضرورت تدوین برنامه نظارتی یکساله با هدف تحقق وظایف مرکز نظارت دانشگاه
    ضرورت توجه به تحول‌گرایی و تحول‌خواهی در راستای تحقق سیاست‌های ریاست دانشگاه در تعامل با رؤسای استانی و سایر اعضای دانشگاه
    بازدید دوره‌ای و سرزده از کلیه محیط‌های زیر مجموعه دانشگاه
    ضرورت تقویت دانش نظارتی با هدف گفتار مسلط و رفتار مسلط در ایفای مأموریت‌ها

در ادامه،  با اشاره به شرح وظایف و رویکرد مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، انتظارات خود را مبنی بر تحول در این حوزه بیان کرد. وی با معرفی اقدامات جاری و پیش روی مرکز در خصوص بازگشایی دانشگاه‌ها برای آغاز سال تحصیلی از ناظران خواست تا تقوا، اخلاص، دانش، بینش، صداقت، صبر، تواضع، تدبیر و تدبر را سرلوحه کار خود قرار دهند و تسلط بر گفتار، تسلط بر رفتار و تسلط بر وظیفه را مد نظر داشته باشند.

در ادامه جلسه، ناظرین استانی نیز نظرات و سؤالات خود نظیر ضرورت بازنگری چک لیست آغاز سال تحصیلی، تداخل مسابقات ورزشی کارکنان و استادان با زمان انتخاب واحد و پذیرش دانشجویان در تاریخ 10 الی 15 شهریورماه، تعامل بیشتر با آموزش و پرورش و هنرستان‌ها جهت ترغیب و جذب دانشجویان، تهیه برنامه عملیاتی دانشکده‌ها و آموزشکده‌ها، بررسی وب سایت مراکز از نظر ساختاری و محتوایی و به‌روزآوری مطالب آن را مطرح کردند و پیرامون مباحث به بحث و گفت‌وگو پرداختند.


نظر شما :