بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای در واکنش به هتاکی یکی از سران فتنه به مقام شامخ مدافعان حرم اهل بیت (ع) و امنیت کشور

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۷:۴۹ کد : ۵۳۰۸ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۶۰۹
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن موضع‌گیری در برابر هتاکی یکی از سران فتنه ۸۸ و توجه دادن جامعه نخبگانی کشور به پنج نکته در این خصوص، دو مطالبه جدی را به عنوان حق قانونی جنبش دانشجویی خواستار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای کشور در واکنش به هتاکی یکی از سران فتنه به مقام شامخ مدافعان حرم اهل بیت (ع) و امنیت کشور، بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

کُلَّما رُدُّوا إِلَى الْفِتْنَةِ أُرْکِسُوا فیها (آیه ۹۱ سوره نساء) 
هر زمان آنان به سوی فتنه فراخوانده شدند ،با سر در آن فرو می افتند. 

انتشار بیانیه نفرت انگیز یکی از سران معلوم الحالِ فتنه خائنانه ۸۸ که آخرین تلاش های این فرد جهت فرار از سقوط در قعر زباله دان تاریخ و انتقام از سردار شهید حاج حسین همدانی است ، توجه به نکات زیر را لازم و ضروری می نماید: 

 اولاً، تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باعث شد تا گذر زمان پرده از چهره واقعی این فتنه گر صهیونیستی_آمریکایی  بردارد و او چهره واقعی اش را برای همگان آشکار سازد. بر همگان واضح و مبرهن است که حکم خیانت بر علیه امنیت ملی کشور و همکاری در براندازی نظام حاکم بر هر کشور در ادبیات حقوقی تمام کشور ها چیست ، لکن تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب باعث شد تا در آینده جای شهید و جلاد عوض نشود و ملت ایران خوی واقعی فتنه گران را بیش از پیش بشناسند.

ثانیاً، اهانت وقیحانه حسین رهجو (میر حسین موسوی ) ، به شهدای مدافع حرم نشان از کینه و عقده تاریخی او از مدافعان امنیت و مدافعان حرم دارد ، گویی هنوز هم قلب موسوی از دست حاج حسین همدانی که نگذاشت ایران به سرنوشت سوریه و لیبی دچار شود، زخمی است. تشییع عزت مندانه و باشکوه پیکر شهدای والا مقام تازه تفحص شده در جبهه های مبارزه با گروه تکفیری صهیونیستی آمریکایی داعش ، در مشهد ،  تهران و شیراز نشان داد که یاوه های مطرودان تاریخ انقلاب ، که با هدف تخریب و بر هم زدن امنیت کشور مطرح می شود، هیچ جایگاهی در بین امت شهید پرور ایران اسلامی ندارد و به فضل خدا فتنه گران و منافقان آرزوی برهم زدم امنیت و آرامش کشور را به گور خواهند برد.

 ثالثاً، نمی‌شود عده ای در سایه امنیت و اقتدار به‌دست‌ آمده از خون مجاهدانِ  جان‌ برکف انقلاب اسلامی و مدافعان حرم با آرامش و آسودگی خاطر زندگی کنند و خائنانه هم صدا با معاندین و استکبار جهانی به مقدسات امت اسلام بتازند. امروز آن شهید عزیز در نزد خدای خویش عند ربهم یرزقون است ، اما اظهارات سخیف پیر فتنه که سردار شهید همدانی را بی افتخار خطاب می‌کند و به سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی حمله می کند ، باید حجت را بر همه اصلاح‌طلبان تمام کند و آنان را به اتخاذ مواضع روشن و تبری جستن از تفکرات منحط این آشوبگر وادار کند. انتظار به حق ملت شریف ایران از جبهه اصلاحات این است که ضمن اعلام انزجار از بیانیه این فتنه گر راه گفتمان اصلاح‌طلبی را که حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی است را از خط این فتنه گر جدا سازد. 

 رابعاً، درجریان فتنه ۸۸ میرحسین موسوی از سران اصلی فتنه ای بود که با قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و ماحصل خون هزاران شهید گلگون‌کفن را تا لبه پرتگاه بردند و اگر نبود عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت صاحب‌الزمان (عج) معلوم نبود که الان کشور در چه وضعیتی بود، و داعش و سایر هم مسلکان فتنه گران تا کجا نفوذ کرده بودند؟ 

خامساً، کمی قبل از فتنه خائنانه ۸۸ زمانی که دشمن از حضور حداکثری ملت ایران در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری هراسان شده بود و رئیس جمهور آمریکا دست به دامان رهبر معظم انقلاب شده بود و چند قدمی تا خنثی سازی کامل تحریم‌های ظالمانه باقی نمانده بود، نامه خائنانه فتنه‌گران به کاخ‌سفید با شعار فشار حداکثری بر بیخ گلوی ملت ایران باعث تشدید و تجدید سنگین ترین تحریم‌ها علیه ملت مظلوم ایران شد و بانی وجود آمدن بخش زیادی از  فشارهای اقتصادی و معیشتی امروز کشور شدند. 

 بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن توجه دادن جامعه نخبگانی کشور به پنج نکته ذکر شده ، بیان دو مطالبه جدی را حق قانونی جنبش دانشجویی کشور می داند: 


الف ) از نهادهای نظارتی و حاکمیتی درخواست جدی داریم تا با تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و بررسی شهادت پر رمز و راز شهید آیت با ۶۰ گلوله ضمن برملا نمودن اسناد خیانت میرحسین موسوی به مردم، یک بار برای همیشه خوی درنده ی این اشخاص را به افکار عمومی بنمایاند. 

ب) درحال حاضر تصور جنبش دانشجویی از تفکر اصلاح‌طلبی تصور یک جریان حامی ولایت، نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی و مدافع ارزش‌های شهادت است، لکن با توجه به انتشار این بیانیه وهمچنین دیگر وقایع در سال‌های اخیر از این جریان انتظار می‌ رود که یک بار برای همیشه مواضع صریح خود را نسبت‌ به این بیان شیمون پرز (رئیس جمهور سابق اسرائیل) که: " اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم اسلامی ایران می‌جنگند ". و بنیامین نتانیاهو که: "اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند." و ایضا بیانیه اخیر حسین رهجو (میر حسین موسوی) مشخص نمایند، چرا که برای جنبش دانشجویی که مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهیدان است به هیچ وجه قابل تحمل نیست که عده ای نمک نشناس سر سفره انقلاب اسلامی بنشیند و آب در آسیاب دشمن بریزند. 
والسلام


نظر شما :