با حکم دکتر خسرویان؛ تمشیت امور دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان کردستان و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران سنندج واگذار شد.

۰۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۱ کد : ۵۲۹۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۰۳۴
دکتر خسرویان طی حکمی آقای آرمان منتشلو رو به عنوان مسئول رسیدگی به امور دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان کردستان و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران سنندج منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در متن حکم انتصاب آمده است:

جناب آقای آرمان منتشلو

با سلام و احترام

با آرزوی توفیق روز افزون،  بدینوسیله «تمشیت اموردانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان کردستان  و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران سنندج» به جنابعالی واگذار می‌گردد. 

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

همچنین، از سوی دکتر خسرویان از زحمات آقای علی لطیف شیرآبادی رئیس قبلی دنشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان کردستان  و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران سنندج تقدیر گردید.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای محمدلطیف شیرآبادی

با سلام و احترام

خدمت آنگاه که در راه عقیده و تلاش خستگی‌ناپذیر در مسیر کسب رضایت خداوند متعال باشد، لذت‌بخش‌ترین هدیه‌ای است که هر انسان می‌تواند در برابر کوشش‌های خود دریافت نماید. با عنایت به پایان مأموریت جنابعالی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای  به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله  عزّوجل" از زحمات و تلاش‌های شما در زمان تصدی «ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان کردستان و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران سنندج» تقدیر و تشکر نموده و از درگاه احدّیت، سعادت، سرافرازی و توفیق روز افزون شما را خواستارم.


نظر شما :