با حضور دکتر خسرویان؛

مراسم تجلیل از همکاران مقام‌آور ورزشی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد

۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۵۰ کد : ۵۱۹۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۷۲۱
مراسم تجلیل از همکاران مقام‌آور ورزشی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور دکتر خسرویان و اعضای هیئت دانشگاه، امروز ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ در‌ سالن اجتماعات برگزار شد

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، ظهر امروز، 20 تیرماه 140، مراسم تجلیل از همکاران مقام‌آور ورزشی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور دکتر خسرویان، معاونان، مدیران و کارکنان ستاد، در‌ سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

دکتر خسرویان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و لزوم بهره‌مندی از فیوضات معنوی این ایام، با اشاره به اهمیت توان تخصصی نیروی انسانی گفت: سبک زندگی امروز و آپارتمان‌نشینی منجر به کم‌تحرکی افراد شده است و از این رو، توجه به فرهنگ همگانی ورزش یک ضرورت است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای مشارکت خانوادگی همکاران در برنامه‌های ورزشی نظیر کوهنوردی و پیاده‌روی را امری ضروری دانست و بر تشکیل تیم‌های تخصصی و حضور فعال دانشگاه در لیگ‌‌های ورزشی تأکید کرد.

دکترعباس‌نیا، معاون مالی، اداری و مدیریت منابع دانشگاه سخنران بعدی این مراسم بود. وی ضمن قدردانی از نگاه حمایتی دکتر خسرویان از مقوله ورزش و شادابی و پویایی نیروی انسانی، حمایت از ورزش کارکنان را یکی از برنامه‌های اولویت‌‌دار هیئت رئیسه دانشگاه در سیاست‌گذاری‌های آتی برشمرد. 

در ادامه، دکتر شریعتی، رئیس مرکز مشاوره، تربیت بدنی و سلامت دانشجویی گزارشی از عملکرد اداره تربیت بدنی درحوزه ورزش، سلامت و نشاط خانواده دانشگاه فنی و حرفه‌ای ارائه داد.

در پایان از مقام‌آوران ورزشی سازمان مرکزی در رشته‌های آمادگی جسمانی، فوتبال گل کوچک، ایرهاکی و مسابقات پیاده‌روی روز پاسدار تجلیل به عمل آمد.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه فنی دانشگاه فنی حرفه ورزش دکتر دکتر خسرویان ورزشی فنی فنی حرفه خسرویان


نظر شما :