با حکم دکتر عرفان خسرویان؛

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان قم و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران قم منصوب شد

۱۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۷ کد : ۵۱۸۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۱۰۳
دکتر عرفان خسرویان طی حکمی آقای محمدرضا فاضلی را به سمت سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان قم و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران آن استان منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در متن حکم انتصاب آمده است:

جناب آقای محمدرضا فاضلی

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی‌های ارزشمند جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان

«سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان قم و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران قم»

منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی با رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری»، در پیگیری ماموریت‌های محوله و جلب همکاری استادان، مدیران، کارکنان و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کارتیمی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید. 
مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

همچنین، از سوی دکتر خسرویان از زحمات آقای محمدحسن اسلامی در دوران مسئولیت سرپرست دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای واحد استان قم و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران قم تقدیر گردید.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

جناب آقای محمدحسن اسلامی

با سلام و احترام

بدین‌وسیله از زحمات و تلاش‌­های جنابعالی در زمان تصدی «سرپرست دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای واحد استان قم و آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران قم» تقدیر وتشکر می‌شود. امید است با استعانت از عنایت الهی و ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید. توفیق روزافزون شما را از خدای متعال خواستارم.

کلید واژه ها: فنی دانشگاه فنی سرپرست دانشگاه فنی آموزشکده فنی قم آموزشکده فنی استان قم آموزشکده فنی فنی حرفه فنی حرفه واحد فنی حرفه واحد استان فنی حرفه پسران


نظر شما :