بازدید دکتر خسرویان از آموزشکده فنی و حرفه‌ای الزهرا(س) مشهد

۱۸ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۲۶ کد : ۵۱۷۲ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۷۵۳
دکتر عرفان خسرویان، امروز ۱۶ تیرماه ۱۴۰۱، از امکانات و پروژه‌های عمرانی آموزشکده فنی و حرفه‌ای الزهرا (س) مشهد بازدید کرد.

به گزارش اداره‌کل وابط عمومی دانشگاه،، دکتر عرفان خسرویان روز پنج شنبه ۱۶ تیرماه، درحاشیه بازدید پروژه خیّرساز مریم میرزاخانی در جلسه‌ هیئت رئیسه دانشگاه استان خراسان رضوی حضور یافت. دکتر خاتمی، رئیس دانشگاه واحد استان، هیئت رئیسه دانشگاه استان و سرپرست آموزشکده فنی و حرفه‌ای الزهرا(س) نیز در سالن در جلسه حضور داشتند.

دکتر خسرویان در این جلسه، ضمن آرزوی موفقیت برای خانم فرزانه حفیظی، سرپرست جدید آموزشکده فنی و حرفه‌ای الزهرا(س)، و اشاره به گذرا بودن مسئولیت‌ها، خلوص نیت در خدمت به مردم، نظم، برنامه و اندیشه تحولی را از الویت‌های  یک مدیر دانست و بر اصل مشارکت همکاران با مدیریت جدید تأکید کرد.

ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در این دیدار، ضمن تبیین برنامه‌های کلان دانشگاه به اقدامات مهم صورت گرفته در دوره جدید مدیریتی از جمله رسیدگی به وضعیت پرداخت حق‌التدریس‌ها، تکمیل ۱۲ پروژه عمرانی در این مدت کوتاه درسطح کشور، همکاری و ارتباط مناسب با خیرین، حل مشکل تطبیق همکاران در هیئت امنا، پیگیری شرایط همکاران بند ذال، حضور برای اولین بار در شورای عالی مهارت و ارائه پیشنهادات کاربردی در این شورا اشاره کرد.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به‌ویژه مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: با نگرش جدید به اقتصادی کردن دانشگاه در آینده نزدیک شاهد ‌پایدارسازی منابع مالی در جهت تأمین تجهیزات کارگاهی و مواد اولیه خواهیم بود.

دکتر خسرویان مدل اقتصادی جدید در اخذ پروژه‌ها برای دانشکده‌ها و آموزشکده‌ها را ضروری دانست و به ایجاد اتاق فکر و مشورت برای دولت و مردم توسط دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان درشرکت‌های دانش‌بنیان برای ایجاد فضای کسب و کار تأکید کرد.

در این جلسه، پس از ارائه گزارش از آموزشکده فنی و حرفه‌ای الزهرا (س) توسط دکتر خاتمی، تعدادی از کارکنان سؤالاتشان را مطرح کردند و با ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به بحث و تبادل و نظر پرداختند.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه فنی حرفه دانشگاه فنی فنی آموزشکده فنی فنی حرفه فنی حرفه الزهرا فنی حرفه الزهرا س حرفه آموزشکده فنی حرفه


نظر شما :