نشست صمیمی رئیس و کارکنان مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه با دکتر خسرویان

نشست صمیمانه دکتر خسرویان با سرپرست و کارکنان مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه، روز یکشنبه، ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

۱۵ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۳ کد : ۵۱۶۲ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۵۶۸

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، نشست صمیمانه دکتر خسرویان با رئیس و کارکنان مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه، روز یکشنبه، 12 تیرماه 1401 برگزار  شد. 

در این نشست، دکتر خسرویان با اشاره به اهمیت جایگاه مرکز نظارت و ارزیابی در دانشگاه، نگاه پیشگیرانه، جدیت در کار و ایجاد همدلی و حس دستگیری به موضوعات مختلف را از اولویت‌های رسالت این مرکز برشمرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با قدردانی از عملکرد مناسب مرکز در بازدید از دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، به‌ویژه در دوران ازسرگیری آموزش‌های حضوری و برگزاری امتحانات پایانی سال تحصیلی 1401-1400 و حل و فصل مسائل مرتبط، بر ضرورت پیگیری مصوبات و مکاتبات سفرهای استانی و رسیدگی و دقت نظر بیشتر نسبت به پاسخگویی به شکایات و تلفن‌ها تأکید کرد.

در ادامه، مهندس شبستانی با بیان جملاتی از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه نظارت، وظایف این مرکز را در پنج حوزه نظارت عام، بازرسی، ارزیابی عملکرد، کنترل عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات عنوان کرد. وی ضمن معرفی همکاران مرکز و اشاره به اهم عملکرد چهارماهه مجموعه، برخی از مشکلات دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای کشور را مطرح و وضعیت موجود را آسیب‌شناسی کرد و به ارائه راهکار و پیشنهادات در راستای حل مشکلات پرداخت.

در پایان این جلسه دوساعته، همکاران مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت نیز نقطه‌نظرات خود را در راستای کیفیت‌بخشی به امر نظارت و ارزیابی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای عنوان کردند.

کلید واژه ها: مرکز مرکز نظارت مرکز نظارت ارزیابی نظارت نظارت ارزیابی دانشگاه ارزیابی عملکرد حرفه فنی حرفه


نظر شما :