نشست صمیمی دکتر خسرویان با کارکنان و اعضا هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد

۱۲ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۵ کد : ۵۱۵۶ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۵۸۵
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور صبح امروز چهارشنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۱ در نشست صمیمی با کارکنان و اعضا هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان در ساعات اولیه سفر استانی به یزد ضمن حضور در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه در خصوص موضوعات و مسائل حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی، همچنین توان و ظرفیت‌های موجود در آموزشکده‌ها با رؤسا و معاونین مراکز تابع دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد به  گفت‌ و گو و تبادل نظر پرداخت. 

دکتر خسرویان ضمن تسلیت سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی، به موقعیت خاص استان یزد به عنوان هفتمین شهر صنعتی کشور اشاره کرد و بیان داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد می‌تواند با در نظر داشتن این امر مهم در خصوص جذب دانشجو و اشتغال فارغ‌التحصیلان در صنایع استان اقدام کند. 

وی سیاست‌های کلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور را پایدارسازی در آموزش عالی و آمایش رشته‌ها در تمام زمینه‌های آموزشی دانست. 

در ادامه جلسه رؤسا، مدیران و معاونین آموزشکده‌ها به بیان مسائل و مشکلات مراکز خود پرداختند. 

گفتنی است در این جلسه حجت الاسلام غضنفری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، دکتر عندلیب رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد و رؤسای مراکز تابع و معاونین دانشگاه حضور داشتند. 

کلید واژه ها: دانشگاه دانشگاه فنی دانشگاه فنی حرفه دانشگاه فنی حرفه استان استان حرفه استان فنی حرفه استان استان یزد حرفه فنی حرفه


نظر شما :